fbpx
ספריית פיג’מה בתקשורת > כתבה בWINET, אודות פרס למפעל חיים שהוענק לרות סירקיס והוצאתו לאור של ספרה החדש
?
> מאי 2019

כתבה בWINET, אודות פרס למפעל חיים שהוענק לרות סירקיס והוצאתו לאור של ספרה החדש

מאי 2019

מגזין הלייפסטייל – יין, גורמה ואלכוהול, פורסם ינואר 2019

רות סירקיס מקבלת פרס על מפעל חיים ומוציאה לאור ספר חדש

בטקס מרגש של פרסי האוכל והשתייה לשנת 2018, של המגזין 'טיים-אאוט', קיבלה רות סירקיס פרס מפעל חיים על תרומתה לקולינריה הישראלית. בטקס חולקו פרסים למסעדות, לשפים ולברמנים במבחר רב של קטגוריות. את הפרס לרות הגיש השף המפורסם אסף גרניט, בעל מסעדות חשובות בארץ ובעולם, המככב בכמה תכניות אוכל בטלויזיה. אסף גרניט סיפר לקהל הנוכחים כי התחיל לבשל כילד עם הספר 'ילדים מבשלים' של רות, ובמסעדה הירושלמית שלו, 'מחניודה', נהג להגיש כקינוח את עוגות הביסקוויטים מתוך הספר, כשהוא נותן לרות קרדיט מלא בתפריט.

לקריאת הכתבה במגזין WINET

רות הודתה לטיים-אאוט על הענקת הפרס, ועמדה על חשיבותו של מפעל הפרסים שלהם לקידום מעמדה של ישראל לא רק כ-'סטארט אפ ניישן' אלא גם כ- 'קולינארי ניישן'. בהמשך דבריה סיפרה רותה על שיתוף פעולה עם רפי, בעלה. מאז שהתחילה לעסוק בתחום הגסטרונומי הם עושים זאת יחד. היא כותבת והוא מצלם. במהלך של כחמישים שנה פרסמו השניים אינספור מאמרים מצולמים, 17 ספרי בישול מקוריים והקימו חברת הוצאה לאור העוסקת בספרי בישול, בית ומשפחה.

מתוך הספר: מתכון לחלה של שבת
במהלך הטקס הוצג לקהל סרטון קצר המתאר את מפעל החיים הקולינארי של רות. הסרטון הסתיים בהכרזה על הספר האחרון שכתבה רות, שיצא לאור לפני שבועות אחדים. זהו ספר מאויר לילדי הגן בשם 'שבעת המינים'. הספר יצא לאור במסגרת 'ספריית פיג'מה' והוא יחולק על ידי ספריית הפיג'מה ומשרד החינוך כמתנה לעשרות אלפי ילדי גן. הספר מיועד לכך שההורים יקריאו אותו, לפני השינה, לילדים שהם כבר בפיג'מה במיטה. בספר יש כמובן גם מתכונים אשר ההורים יכינו במשותף עם הילדים במטבח.

 

 

 

ניתן לשתף את העמוד על ידי לחיצה על אחד האייקונים שלהלן:
Print Share