fbpx
צוות הגן > הסיפור של ילדי גן כרמים מנתניה
?
> מאי 2018

הסיפור של ילדי גן כרמים מנתניה

מאי 2018

לילך תומר מנהלת גן כרמים מנתניה מספרת על התהליך שעברו בגן בהכנת הפרויקט: 

"הגן שלנו נקרא "גן תיאטרון". אנו משלבים את האהבה הגדולה לבמה עם ספרות ישראלית מקורית.  בכל פעם שאנו עוסקים בספר הדבר הופך לפרויקט גדול המשלב את כל תחומי הליבה בגן. בספר זה מוצגים שני פרויקטים מתוך הרפרטואר: "אליעזר והגזר" ו- "חנן הגנן".
הצוות שותף לכל אפילו במסיבת הספר בה כל הגן התחפש לאחת מדמויות הסיפור . ההורים היו שותפים לתהליך, שכן היה עליהם להכין יחד עם הילדים תחפושות מקוריות למסיבה. התוצאה הייתה מדהימה וכל כך מחממת את הלב. ההורים דאגו להכין עוגה גדולה של אליעזר והגזר לקראת המסיבה.
כששיתפתי את ההורים על היוזמה של הספר הנוכחי של ספריית פיג'מה הייתה היענות נפלאה מצדם.
הספר חנן הגנן היווה פרויקט ארוך שעסק בכל תחומי הליבה בגן. למעשה, הפרויקט שלנו נבחר להשתתף ביום החינוך שנערך בנתניה, כך יכולנו לחשוף לקהל הרחב את העשייה המבורכת סביב הנושא "חנן הגנן אצלנו בגן" . את הספר המחזנו, כמובן, בפני קהל הגנים של המתחם תוך שאנו הופכים לשחקנים, כרטיסנים, סדרנים ואנשי הפקה. על הבמה הגדולה של הגן הוכנה יחד עם הילדים תפאורה מתאימה והילדים הציגו בה באופן חופשי ומובנה. הילדים מעורבים רבות בתהליכים, שכן הם בונים את התפאורה, מציעים רעיונות, ומביאים מהבית משימות שקיבלו בגן. בספר זה החלטתי לתת לכל ילד מקום ולספר דרכם על העשייה בגן והיכולות הנפלאות הקיימות בכל ילד וילדה
".

אתם מוזמנים לעיין בספר של ילדי גן כרמים מנתניה:

kramim-natanya

ניתן לשתף את העמוד על ידי לחיצה על אחד האייקונים שלהלן:
Print Share