fbpx
צוות הגן > הסיפור של ילדי גן רימון אשקלון
?
> מאי 2018

הסיפור של ילדי גן רימון אשקלון

מאי 2018

רנית משה, מנהלת גן רימון אשקלון מספרת על התהליך שעברו בגן בהכנת הפרויקט: 

"ילדי גן רימון הם ילדים מאוד מיוחדים- ישנם ילדים שזו השנה הראשונה שלהם במסגרת חינוכית, וישנם ילדים שלא דברו את השפה העברית, אבל ספר זה ספר וזה המתנה הכי אהובה על הילדים. בעזרת הסיפורים והספרים הילדים למדו מילים חדשות, הסתגלו לגן דרך הסיפורים והכי חשוב נהנו בגן. כל הילדים שמחו תמיד לפעול בעקבות סיפור שלמדנו, ראיתי את האושר בעניים שלהם. כל ספר שקיבלנו במתנה קיבל את הבמה המתאימה וכל הצוות התגייס לעבודה.
היה לי כיף לראות את הילדים לוקחים את הספרים ומקראים לעצמם ולחברים שלהם לפי התמונה והכי כיף היה לקבל את המחמאות מהבית: הורים מתקשרים, מספרים, משתפים, לא מאמינים שהבן שלהם מדבר עברית בבית, מקריא להם סיפור בעברית, ומבקש מהורים גם להיות שותפים. השנה נהנינו מאוד וכל ילד הפתיע אותי עם הזיכרון, היצירתיות והקישור תמיד לידע קודם. אבל הכי אהבתי שהילדים קיבלו את הספר ולפי הכריכה והכותרת היו צריכים לשער על מה מסופר בספר, רק מההשערות שלהם יכולתי לכתוב ספר. 

תודה על ההזדמנות לתעד, היה כיף גדול, את האמת רק אחרי שראיתי את התמונות שצילמתי ראיתי את האושר בעיינים של הילדים כי שאני איתם תוך כדי הפעילות אני מתרכזת יותר בהשגחה, בהסבר , בתיווך, מתן הוראות לצוות. התמונות סיפרו לי המון על הפעילות. 

תודה רבה באהבה והערכה רנית הגננת, צוות הגן המיוחד וילדי גן רימון מאשקלון.

אתם מוזמנים לעיין בספר של ילדי רימון אשקלון:

rimon-ashkelon

ניתן לשתף את העמוד על ידי לחיצה על אחד האייקונים שלהלן:
Print Share