fbpx
צוות הגן > נשף מסיכות בגן דרור מאשדוד
?
> מאי 2018

נשף מסיכות בגן דרור מאשדוד

מאי 2018

דנה בן יצחק, מנהלת גן דרור מאשדוד מספרת על התהליך שעברו בגן בהכנת הפרויקט: 

"ברגע שקיבלנו את הספר "נשף המסכות" התאהבתי בספר, וברעיון להמחיז אותו. הדמיון התחיל להשתולל, זה היה זמן פורים ותחפושות, חג שמח ועליז לילדים כמו הספר – עליז ומשעשע פורמי ובדיוק מתאים.
הצגתי את הספר לילדים ולצוות ושיתפנו את משפחות הגן בנעשה. הקראנו את הספר מספר פעמים, למדנו להכיר את החיות המופיעות כדמויות ראשיות, התבוננו באיורים וחיפשנו את החיות המחופשות המוזכרות בסיפור. הילדים זיהו את החיות ומאוד נהנו מזה.
ערכנו דיאגרמה למי בעיניהם התחפושת המוצלחת ביותר ולמי היו מעניקים את הפרס. שיתפנו את ההורים וביקשנו מהם גם לספר במי הם היו בוחרים. זה היה מעניין ומצחיק. הילדים התחפשו והתאפרו, הכנו יחד – הילדים, הצוות וההורים- את התפאורה ואת התחפושות הילדים הציגו במהלך כל היום. בפינת הבובות ערכו נשף תחפושות לבובות.
בעקבות הספר שוחחנו על הישגים תחרות ועל מנצחים ומפסידים. שוחחנו על השועל הערמומי ועל התנהגותו והאם היה ראוי לנצח. ספר זה לימד אותנו על צחוק והומור. ההומור פתח לנו מרחב של חשיבה יצירתית ומשוחררת. עסקנו בספר כמעט חודש ימים בכל תחומי הגן וגם במסיבת פורים יחד עם ההורים. לסיכום ספר נפלא ומשעשע ילדי הגן היו מעורבים מלכתחילה בתהליך כמו כן ההורים בעבודת צוות ובשיתוף פעולה ריחפנו על כנפי הדמיון וההומור, שרנו, הצגנו ,התחפשנו, למדנו ובעיקר צחקנו נהנו מאוד! ספר מצוין ובוודאי ילווה אותנו השנים הבאות.

אתם מוזמנים לעיין בספר של ילדי גן דרור מאשדוד:

dror ashdod

ניתן לשתף את העמוד על ידי לחיצה על אחד האייקונים שלהלן:
Print Share